Pazar, Nisan 29, 2007

yoruldum

Yorgunum..hemde fazlasıyla.. ne beni böyle yoran,ya da ne bana böylesine yorgun hissettiren? bilmiyorum..sanırım herkese güçlü görünmeye çalışmaktan yoruldum. artık mücadele etmek istemiyorum.. her gece yüzümdeki maskeden ayrılmak zor gelir oldu artık..sürekli bende kalacak ve ben korkuyorum..yastığa başımı koyduğumda huzurla kapasam gözlerimi ve beni anlayan insanlar olan bi dünyaya açsam gözlerimi..üstelik bu insanların sayılarının çok olmasını bile istemiyorum 1 tane olsun yeter..tek istediğim o da bi gün beni bırakıp çekip gitmesin daha fazla dayanamayabilirim buna çünkü bir gün geri döneceğini bilmekte rahatlatmıyor içimi.. hiç bişey eskisi gibi olmayacak çünkü bunu biliyorum.. herkes gibi bizde değişmiş olacağız..(maalesef)yorgunum ben hemde çok yorgun..

Hiç yorum yok: