Perşembe, Mayıs 21, 2009

Ada Turu

Bu yıl 19 Mayıs'ı Büyükada'da kutladık. Favori 19 Mayıs'ımdı diyebilirim :) Malum mezun oluyoruz artık birlikte geçireceğimiz zaman kısıtlı. Bu nedenle salı günü adaya gitmeye karar verdik. Amaç bisiklet turu yapmaktı pek tabii.. yalnız biz o günün sadece bize değil tüm eğitim, öğretim hatta resmi kurumlara tatil olduğunu unutuvermişiz..

Sabah 8 de Kabataş'a gittiğimde farkettim ki sadece bize tatil olmadığı gibi adaya gitme planı yapan yalnız biz değiliz :) Çok kalabalıktı. Bana kalsa vazgeçerdim gitmekten :) neyse ki kalmadı :p

İlk vapura binemedik, ek sefer düzenlenmesi üzerine yola çıktık. Vapura güç bela bindik, oturacak yer bulma konusunda zaten umudumuz yoktu ama ayakta duracak yer bulmakta bile zorlanınca ben adada bisiklet kullanacak yer bulamamaktan korktum. Adaya indiğimizde bi nebze korktuğum başımıza geldi. Her yer insan, her yer fayton, her yer kalabalık idi. Hemen gidip bisikletlerimizi aldık ve ardından piknik yapılacak alana gittik adı dil burnuydu sanırım, emin değilim. Oturacak masa bulamadık koca alanda bizde yere kurulduk hemen. Kahvaltı bile yapmayan öğrenci milleti olarak ne var ne yok yedik. Sonrasında çekirdek çitle, dedikodu yap, müzik dinle derken kalkma vakti geldi. Bisikletlerle ada turuna devam ettik. Zaman zaman zorlansam da başarıyla turu tamamladım. Yaklaşık 12 yıldır bisiklet kullanmadığımı düşünecek olursam gayet başarılıydım. İnsan unutmuyomuş ama :)

Saat 5' te dönüş vapurumuza bindik, iskele çok kalabalık değildi meğer tüm kalabalık vapurun içindeymiş :) oturacak yer yoktu yine bizde merdiven basamaklarına oturduk. Hem eğlenceli, hem eziyetli bi gündü benim için :)

Canım çarşamba günümün boş olması sebebiyle ve tabii yorgunluk nedeniyle bi güzel uyudum. Sonradan farkettim baya bronzlaşmışım adada, kollar yarım kollu olarak :)

Can hocama projemi mail olarak gönderdim, mükemmel olmuş teşekkür ederim evladım demiş cevap olarak :) gel de böyle hocaları sevme..

Şimdilik bu kadar sanırım,
evet :)

Hiç yorum yok: