Cumartesi, Haziran 13, 2009

Son durum

Okul hayatım resmi olarak son buldu cuma günü.. Gayriresmi olarak kep töreninde sonlanacak. Sınav sonuçları hakkında hiçbir fikrim yok henüz, belki bütünlemeye kalırım. Kalmamayı diliyorum :/ Tuhaf hissediyorum yahu daha doğrusu çok boş sanki.. Artık bi yerde ayrılmak gerekiyordu zaten diyip avutuyorum kendimi :)

Bi an önce kep töreni olsun, bitsin istiyorum. Çünkü resmi tatilim o zaman başlayacak. (fazla resmi kullandım, evet) Şimdiden aldı bizi bi telaş ne giycem, saçımı nasıl yapsam, nasıl olacak vs. Bugün okula gidip cüppemle kepimi aldım. Okulun logosunu cüppeye yerleştiricez diye baya kasmışlar şekli şemali değişmiş cüppenin. Ne ise artık..

Bugün bahar şenliği de vardı. Diğeri olmadı, bunu okulda yaptılar. Bugün kuzen 6 ile gittik okula. Sahneyi kuruyolardı ve fazlasıyla kalabalıktı. Görmek istediklerimi göremedim, hayır görsem ne yapacaktım bende bilmiyorum. Ama bi garipti bugün.

Bu hafta sınıfça veda gecemizi düzenliyoruz. Genel düşünce Taks.im de olması yönünde ama bakalım. Bu hafta annemle tören için elbise bakmaya, alışverişe gitmek var. Sonra pin'le bakınıcaz daha. Sonumuz hayır olsun :)

Şu sınavlardan geçmiş olıyım, lütfen!

Hiç yorum yok: