Pazar, Eylül 09, 2007

Haberin yok ben ölüyorum..


Canimin bu denli acimasi normal mi bilmiyorum hem de senin icin.. neden acidigini da bilmiyorum üstelik.. sanirim bana bu kadar uzak olman.. yaraliyor beni..kendime itiraf edemesem de..

konusmuyorum,bakmiyorum,görmüyorum,duymuyorum, ilgilenmiyorum.. yine de istiyorum büyük bi inatla.. sanki gelsen cözülecek her sey..oysa daha da karisacak biliyorum.. ama sanki..


kapasan gözlerini ve ben ac diyene kadar acmasan..sadece beni duysan.. ve ben sadece seninle olabilsem.. tutsam ellerini, yüzüne dokunsam.. uzak oldugum kadar yakin olabilsem sana..


Sessiz kalmak istemiyorum artik,seni severken kaybetmeyi istemedigim gibi.. Ama konusamiyorum da engelleri asip, sonsuz sessizlik bu kadar yakinimda dururken..


Korkuyorum ilk defa.. Bu denli isterken seni,belki de kendi ellerimle siliyorum gelecegimizi..

Bensiz hayatin cok daha güzel olacak biliyorum..


Ve senden uzakta senli hayaller kurarken..

Haberin yok ben ölüyorum..
_YaGMuR_' a..

Hiç yorum yok: