Pazar, Mart 22, 2009

Özetsel

  • Tuhaf bi şekilde mutluyum bu gece. Hatta mutluluktan çok huzurluyum diyebilirim. Ne zamandır böyle hissetmemiştim. Bugün öğlen 12'de uyandım (güne güzel bi başlangıç :)) sonrasında kahvaltı, temizlik, toparlanma, geçmişi yad etme.. Akşam yemeği hazırlarken halam geldi, hep birlikte yedik yemeğimizi ve benim şahane pilavımı :) Çay içerken dayımla yengem geldiler. Akrabası bol bi gün :)
  • Bugün film izlemeyi düşündüm bi ara sonra ne izleyeceğime karar veremedim ve vazgeçtim. Zaten geç başladım nasıl geçti zaman anlamadım. Pazartesi günü sınavımsımız var. Yarın ona çalışmam lazım :/ Gerçi geçen hafta can hocam saolsun aldım tam puanı :)
  • Elimdeki kitabın bitmesine az kaldı. Uzun zaman sonra bi kitabı bitirebildim, mutluyum, gururluyum :) Geçen akşam Hasret'le Twilight'ı izledik. İyi, güzel, hoştu bence. Nette yapılan yorumlara baktım da kitabı çok beğenmişler bu nedenle kitaplarını okumaya karar verdim.
  • Senaryomu hala yazabilmiş değilim hatta yaratıcı bi fikir bulabilmiş değilim :/ ama çalışıyorum :p
  • Şimdilik bu kadar..
  • Sonra görüşürüz ;)

*Elimin ayarı yok bugün :)

Hiç yorum yok: