Perşembe, Mart 05, 2009

Bir Zamanlar..

22 yıl önce bugün;
kalabalıktan uzak, sadece birbirini tanıyan insanların yaşadığı küçük bir yerde, karlı bir gecede dünyaya geldim. Bugüne kadar doğum günüm etrafımda bir sürü insanla, kalabalık bir ortamda geçti. Sürpriz yapıldığı da oldu, planı benim yaptığım da.. Hatırladığım kadarıyla da birçoğuna mutlu hatta fazlasıyla umutlu girdim.

Bu sene durum farklı :) Kimseden bir şey beklemiyorum diyordum kendime ama kendimi kandırıyordum sanırım. Beklemişim, bunu şu saatte daha iyi anladım saf mıyım ne?
Es'cim doğum günümü hatırlamamış, sağolsun en azından okulda kutladı. Kavi'cim kutlamadı bile :) Aslında böyle özel gün olayına pek inanan biri değilim ama doğum günü özel gündür yahu. Bu sene bazıları için özel olmadığımı anladığım yıl olsun madem :)

Okuldan sonra kuzen 4'ün yanındaydım, bütün gün film izledik. En süper doğum günü :)

Dün akşam İstanbul Gösteri Merkezi'nde Troya'yı izledik; annem, canımcım, dayımlar, halamlar, kuzenler ve ben. Çok kalabalıktı, koltukları beğenmedim çok dardı ama gösteri muhteşemdi. Anadolu Ateşi'ni izlemediğime pişman oldum. Öncesinde yaşanan karmaşaya rağmen buluştuk ve çok eğlendik. Emeği geçen herkese teşekkürler burdan da :)

Doğum günüme dair küçük bir not daha; Yalçın aradı ve doğum günümü kutladı. Beklediğim insanların yapmadığını Yalçın yaptı. Vay be :)

Fazlasıyla karamsarım bugün. Daha iyimser bir günde görüşmek üzere ;)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

biraz gecikmeyle güzel bir yıl diliyorum..

Bkt dedi ki...

teşekkür ederim :)

khaos dedi ki...

PiNHaN
Ya gecikmeli oldu kusura bakma..

Mutlu yıllar dilerim..

Kalabalıktan uzak doğduğun füne inat, dilerim sevdiklerinin kalabalığında yaşlanırsın:))

Bkt dedi ki...

Digital Kelebek, bu ne güzel dilek böyle :)
Çok teşekkür ederim..

stickman dedi ki...

iyki doğduuun Pinhaaaan iyki dooğduun Pinhaaan, iyki dooğdun iyki doooğduuuunn (hafifçe yavaşlayarak ve daha çok bağırarak) MUUUTLUUU YIIIILAAARRR SAAAANAAAA :)

Bkt dedi ki...

çok teşekkür ederim Stickman :)