Çarşamba, Şubat 25, 2009

Böyleyken böyle..

Bugün kuzen 2'nin doğum günü. Pazartesi günü okuldan sonra beraber aldık hediyesini. Aslında en güzeli böylesi, ne alsam - ne yapsam diye düşünmüyosun, feci rahatlık :p 1 hafta sonra benim doğum günüm, aynı muameleyi görecekmişim ama dur bakalım :)

Kuzen 4' hafta sonu kolunu kırmış ben daha pazartesi öğrendim. Akşamında yanındaydım ama insanın elinden bi şey gelmemesi ne kötü :/ Bununla geçmiş gitmiş olsun. Bu duruma bağlı olarak aynı gün babaannem kalkmış, gelmiş memleketten. Pazartesi akşam gördüm babaannemi de. Özlüyo insan.. Yalnız şöyle bi durum var babaannem, benden genç duruyo maaşallah yahu, ciddi ciddi gençleşmiş. Bana dedi ki "omuzların çökmüş gördüm seni", ohoo dedim içimden :) Allah onlara sağlık versin. Başımızdan eksik etmesin. Amin :)


Haftanın ortasında soluklanmama olanak sağlayan biricik, bugünüme değinecek olursam ; bütün günü bi alışveriş merkezinde geçirmek zorunda kaldım. Benim için işkence gibi bi şeydi. Misafirimiz Senzi, bu gece ülkesine döneceği için bugünü boş geçirmektense alışveriş yapmayı istedi. Annemle ben düştük peşine. Bi ara kaybettik, sinir krizi geçirmemize ramak kalmıştı ki saolsun gördü bizi (Allah halimize acımış da olabilir :)) 1' de girdiğimiz alandan 7'de ancak ayrılabildik. Bi ara öyle bi uyku bastırdı ki uyusam ne süper olurdu :(

O kadar saat dolaşmanın sonucu olarak dünyaları yüklendik resmen. Nedir bu sürekli bi şeyler alma merakı? anlayan beri gelsin.. ben mi tuhafım acaba? gerçi ayakkabı konusunda bende az biraz aç gözlüyüm itiraf etmek gerekirse :/

Eve geldik, bavulları hazırladık maaile ve yolcu ettik kendisini. Bu arada Pazartesi gecesi Babam geldi :) gittiğini yazmış mıydım hatırlamıyorum ama gitmişti ve şimdi burda :) sabahları okula bırakıyo saolsun süper ötesi başlıyorum güne :)

Bugün o kadar dolaştık kendime hiçbi şey almadım, bu bi rekor :p kendime almaktansa arkadaşımın çocuğuna elbise aldım, o kadar şeker ki :) Arkadaşımın çocuğu demişken bu arkadaşım benim lise arkadaşım.. okuldan sonra evlendi ve çocuğu var, evet :/ ve evet ben hala okul, ders, sınav düşünüyorum :/ hayat ne tuhaf vapurlar filan!

Bizimkilerin sık sık kullandığı gibi ; böyleyken böyle işte :)

Şimdi gidip uyumalı, dinlenmeli, yarın okula gitmeli, biraz kitap okumalıyım. Sonra görüşürüz ;)

2 yorum:

stickman dedi ki...

benim doğum günümde 16 eylül, heryere gidilir, birlikte hediye bakılır. bu fikirlere açık bi insanım. bu arada Senzi'nin hikayesini acayip merak ettim.

Bkt dedi ki...

16 eylülde görüşmek üzere diyorum o zaman :) Senzi'nin çok ilginç bi hikayesi yok aslında sana anlatırım bi ara :)