Pazartesi, Şubat 09, 2009

Yeni Dönem Kararları

Bir okul dönemiyle daha birlikteyiz. 3 haftadır ne güzel bi alışkanlık edinmişim uyuyorum öğleye kadar.. bugün okula gitmedik sınıfsal hareket olarak..
özledim okulu yarın gidicem artık.. bu dönem staj günüm çarşamba, ben az ders olduğunu ve 2 gün staj olacağını düşünüyordum fakat ders programını gördüm ki bi dünya ders var..
Ben yine her tatil dönüşünde olduğu gibi kararlar aldım :) (yapamasamda karar alıyorum) Aldığım kararlar ise;
- Derslerde not tutucam
- Ders notlarını düzenliycem
- Ciddi ciddi ders çalışıcam
- Rusca öğrenicem
- İş bulucam
- Biriken tüm kitaplarımı okuycam
- Ersin'i düşünmüycem ve bi daha bahsetmiycem
- Yalçın'a bi daha selam bile vermiycem
- Kuzenlerle daha çok vakit geçiricem
- Çokca tiyatroya gidicem
- Azca televizyon izlicem
- Az biraz kilo vericem
- Okulda bol bol fotoğraf çekicem, çektiricem

Şimdilik kararlarım bunlar ve bu defa gerçekleşecek çoğu kararlıyım :)

4 yorum:

Elalemin Akıllısı dedi ki...

Bu kararlardan hepsini her dönem başı alıp, hiçbirini uygulayamadım lisans hayatım boyunca. Umarım sen kararlısındır, bu pazartesi diyete başlıyorum demek gibi bi' şey de, öğrenci milleti için :b
(Bu hafta da senin blog'a sardım, evet:)

Bkt dedi ki...

İyi yaptın, her zaman beklerim :)) Dönem başı olması sebebiyle çok kararlı görüyorum kendimi ama öğrenciyim en nihayetinde:)

stickman dedi ki...

bütün bunlara zaman yeticek mi ki :D

Bkt dedi ki...

Yetmesini umuyorum :D 3 tanesi gerçekleşti, kaldı 10 :)