Perşembe, Şubat 19, 2009

Son Havadis

Boynum tutuldu :( meğer ne rahat hareket edermişim, ne rahat bi sağa bi sola bakarmışım :( bütün gün gayet sıcak tuttum, ilaç içtim ama bi yararı olmadı.
Bugüne değinecek olursam gayet başarılı bi gündü. Yaratıcılık dersinde bi çalışma yaptık, fazlasıyla eğlendim ben. Sonrasında mesleki ingilizce vardı. Geçen dönemden daha başarılı geçeceği kesin, hocayı sevdim :) Yarına sunum var, geçen dönem hazırladığımız projenin sunumu yarınmış çok zor görünmüyo gözüme ama bakalım :/

Aldığım kararları hayata geçiriyorum yavaştan. Derslerde not tutuyorum, ders notlarını alıyorum, derse katılıyorum, süperim yahu :)

Bunlar dışında iyiyim, hoşum, canım sıkılıyo ara ara, film izliyoruz Hasret'le, bi de Reklam Yazarlığı kitabımı okuyorum bu ara ama çok sıkıcı :/ bi de bol bol müzik dinliyorum.

Temayı bi süre daha kullanmaya karar verdim. Elalemin Akıllısı hocam ve Stickman sağolsunlar :)

Hiç yorum yok: