Pazartesi, Şubat 16, 2009

Küçük Çaplı Değerlendirme

4 günlük aradan sonra yarın okula gidiyorum sonunda dersler başladı yavaş yavaş.. pişman olmamayı diliyorum okulu özlemekten :)
verdiğim kararların 3'ü tamamdır, kaldı 10! azı gitti çoğu kaldı, neyse ki acelem yok. Dün, babam sabah erkenden gitti. Kaldığı 15 gün boyunca süper vakit geçirdim aslında normalde de süper vakit geçirebilirim ama babam varken daha süper, daha rahat :) Allah onu bize bağışlasın.
Bugün okul resmi olarak başlamıştı ancak ek işim nedeniyle bankada görüşmem vardı ve itiraf ediyorum erken uyanmak zor geldi. O sebeple ilk günden ektim okulu ama yarın tüm hızımla gidicem.

Bu tatili harbiden iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum ben. İstediğim saatte yattım, istediğim saatte uyandım (bu benim için lüks :p) , izlemeyi istediğim filmleri izledim hatta küçük arşivime ekledim, bi dolu okumadığım kitabım olduğu için yeni kitap almadım ve mevcut kitapları okuyamadım henüz ama en zorunu bitirdim gerisi gelecektir, uzun zamandır beklediğim mp3 çalarıma kavuştum :) , istanbul'u izledim ailemle, kuzenlerimi sevdim bi kez daha, ne zamandır görüşmediğim lise arkadaşlarımla görüştüm telefonda da olsa, annemle alışveriş yaptım bolca, saçlarımı kestirdim biraz daha, kendi odama geçtim bi kez daha, ata demirer izledim ilk defa çok sevdim kendisini hatta :)
dönemi başarıyla tamamlamam sonucunda yaşadıklarımın bi kısmı bunlar.. kalan kısmı yaşayıp görelim :)

*Temayı değiştirdim ama içime sinmedi gibi :/

4 yorum:

Elalemin Akıllısı dedi ki...

Yahu, böyle temalar ben de istiyorum, beceremiyorum :|
Şık olmuş, iç açıcı :)

Bkt dedi ki...

Teşekkür ederim :)
Değiştirmeyi düşündüğünde yardım edebilirim bildiğim kadarıyla :)

stickman dedi ki...

baya çok şey yapmışın. tema da güzel duruyo bence.

Bkt dedi ki...

Bunlar az yine, yapılacak bi dünya şey var :p temayı beğenmene sevindim :)