Cuma, Ocak 30, 2009

Tatilizm

*2 haftalık tatili geride bırakmak üzereyim, son 1 hafta kaldı ve okulu özledim ben :) yok ya tatil iyi, hoş ama okul başlasın artık herkesleri özlemeye başladım. Gerçi tatili boş boş geçirmeminde etkisi vardır bunda elbette..

*Benim kısa süreli kafa dinleme tatili çoooktan hayal oldu ki artık ihtiyacım yok yeterince tatil yaptığımı hissediyorum (derslerden bunalınca hatırlıcam bu yazdıklarımı :)) benim tatilcik babamın gelmesi nedeniyle iptal olmuştu fakat canım babacım işinin uzaması nedeniyle önümüzdeki hafta gelecek kısmetse.. neyse babam gelsin de gerisi önemli değil şu an..

*Tatilde bol bol kitap okucam dedim ama elime almamla uyuyorum yaa ne tembelliktir bu :/
vaktim varken şunu yapiyim bunuda unutmiyim diyorum ama okul varken yaptığım planlar daha iyi işliyodu sanki ya da bana öyle geliyo, bilmiyorum..

*Bu tatilde yaptıklarıma gelince annem, canımcım ve naannem ile sinemaya gittik, Vali'yi izledik. Söyleyecek söz bulamıyorum bu film hakkında..gerçekleri izledik koskoca salonda sadece 10 kişi olarak.. Gidenler geri gelmiyor maalesef..

*Sinema dışında bi yere gitmedim diyebilirim. Karşıya gitme isteği yok hiç içimde bu defa, bacım çalıştığı için olsa gerek.. Çarşamba günü izinli bizde Taksim'de buluşalım dedik ama kesin değil..

*Kitap okuyamıyorum ama Uykusuz'u nedense(!) rahat rahat okuyabiliyorum yetenek bu bendeki:P Kitap okuyamıyorum derken bütün gün okumak gelmiyo içimden yalan yok ama gece uyumadan önce okuyorum hatta bi kitabım bitmek üzere :)

*Sınav sonuçları konusunda ise fazlasıyla sinirliyim son 1 dersin hocası hala vermemiş notları, ne biçim bi sorumsuzluktur bu yahu.. yani 2 gün beklersin 3 gün beklersin tamam da 1 haftadır eksik bizim notlar ve ortalamalar haliyle.. gıcık mıdır nedir.. aa verirse tüm sinirimi unutup favori hocam ilan edebilirim o ayrı :P

*Hasretle birlikte tatilde olmak ayrı bi zevk benim için bunu fark ettim bu tatilde.. gece daha doğrusu sabaha karşı uyuyoruz öğlen uyanıyoruz, kahvaltıydı, bişiler yapalımdı derken bi bakıyorum zaman geçmiş gitmiş.. iyi oluyo böyle paylaşmak :) bi de bugün benim ek iş nedeniyle bankaya gitmem gerekiyodu, bende hem hafiften yağmur yağıyo iyi olur hemde kilo veririm belki diyerekten yürüyerek gitmeye karar vermiştim fakat hiç içimden gelmiyordu ki gitmek canım benim saolsun yalnız bırakmadı beni :) birlikte gittik, bi güzel üşüdük, bankada işimizi halledemeden ve halledemeyeceğimizi bilemeden gergin gergin bekledik, sonra oturduk bi cafeye içimizi ısıttık birazcık ve eve geldik. İyi ki var yahu bebeğim benim :)

*İkinci dönem staj yapmamayı düşünüyorum. Böyle bi seçeneğim var büyük ihtimalle geçen sene yaptığım için.. bu dönem doğru düzgün bi şeyler öğrenebileceğim, öğrendiklerimi uygulayabileceğim bi ek iş bulmak istiyorum. Bizi teğet geçtiği söylenen krizde bu ne kadar mümkün bilemem ama umut dünyası işte :)

*İkinci dönem derslerin üstüne bi de tez yazma mevzusu var.. Korkuyorum anne :(

Şimdilik bu kadar, Pinhan dünyasından bildirdi :)

Sonra görüşmek üzere ;)

1 yorum:

~PakKaramu~ dedi ki...

Congratulation to your PM Erdogan