Çarşamba, Ocak 14, 2009

Özetle..

Merhaba,

az once Seytan Marka Giyer izledim. Bi ara kitabi da vardi, okumamistim ama olsun. Bu filmi ikinci izleyisim, bugun okuldan geldikten sonra kucuk capli bi temizlik yaptim ve yatagima kurulup film izliyim dedim. Amelie, Gol Evi ve Seytan Marka Giyer arasinda kaldim. Gol Evi'ni daha once izlememis olmama ragmen pek icimden gelmedi izlemek.. oysa ki sandra bullock cok severim hatta keanu reeves'e biterim :P ama bu ikiliyi izlemek istemedim yinede.. film cok soguk gibi.. boyle soyleyince de tuhaf oldu ama oyle geldi bana. izledigim filmse ikinci kez izlememe ragmen sikmadi beni ya da ben ne izlesemde sikilmayacaktim zaten bilemiyorum :) kiyafetler icin izlenesi film..

*dun aksam calismaya calistigim fakat sinavin test olmasi nedeniyle cok da uzerinde durmadigim canim dersimin hocasi bize kucuk bi surpriz yapti sinavdan hemen once ve sinavin test degil klasik ve 2 sorudan ibaret oldugunu soyledi. Hakikaten gorulmeye degerdi sinifin hali :) bense sakinligimi korudum tuhaf bi sekilde ve sinavdan umutluyum hatta test olsa bu kadar umutlu olamazdim itiraf etmek gerekirse.. aslinda sinava calismanin, test icin calismak ya da klasik soru icin calismak diye ayrildigini sanmiyorum ama yinede test oldugunu bilince okusam yeter nasil olsa aklima gelir diye dusunuyorum benim gibi dusunen baska var midir bilmem.. Ders calismak da tuhaf bi kavram aslinda.. sadece sinav oncesi calismak hakkaten ders calismak midir? Ogrenmek amaci guduyo muyum ders calisirken? sanmiyorum.. ozellikle sevmedigim dersleri sadece ezberlemeye, testse gorunce aklima gelsin diye calisiyorum. egitim sisteminin abuklugu mudur bu :)

*yarinim, canim persembem tatil. koskoca 2 haftalik final donemindeki sinav olmadigi tek ve ilginc gun. cumartesi ve pazari saymazsak (ki zaten sayamam proje vardi haftasonuna yapmamiz icin) 2 hafta her gun sinav ol, son sinavdan once 1 gun bos biraksinlar. ilginc degil mi? yapin bitirin bi an once en sikisik zamanda vermedigin arayi son sinavdan oncede verme!

*yarin sinema hasretin okulunun olmasi sebebiyle iptal, haftasonu birlikte gidecekmisiz. bi de cuma gunu jim carrey'in yeni filmi yes man vizyona giriyor. iyi oldu bu final sonrasi :)

*su an evde yalnizim ve ilk defa muzik dinlemiyorum. az once yagmur basladi. yagmurun sesiyle tepemdeki saatin tik taklari var kulagimda..

*film izlemeden once msne girdim, maillere baktim, yine gordum onu ve yine konusmadim, o da benimle tabii, sonra kapattim msni, ve gozlerimi, bi sarki actim rastgele, ah bu sarkilarin gozu kor olsun dedi, emel sayin, ne alaka simdi dedim, kapattim muzigi.. sarkilardan fal tutma/niyet cekme islemlerine bi ben miyimdir inanan?

*ozlemek ne tuhaf.. eskiyi, yeniyi, susmayi, konusmayi, cocuklugu, anlatabilmeyi icindekini, gitmeyi, gormeyi, anayi, babayi, gulmeyi, huzur dolu olmayi, rahatca uyumayi, uzaktaysan gelmeyi, hayal kurmayi, kisiyi, nesneyi, dusunceyi, eylemi ozlemek ne tuhaf.. ozlemek ne tuhaf ama en cok eskiyi, yasanmis gunleri..

Hiç yorum yok: