Salı, Ocak 13, 2009

Haydi Bakalim!

Evet, finallerin en iyi sinavini bugun itibariyle ardimda biraktim. cogu gitti azi kaldi son 2 sinav, biri test biri normal.. simdiden bi rahatlik soz konusu.. bitmis gibi :)
gidecegim yer konusunda hala muallaktayim, annemin yakin olmami istemesi nedeniyle agva ve tirilye arasinda kaldim. aslinda kendimi cok daha iyi hissediyorum artik ama degisiklik olmasini istiyorum, gitmekten ziyade.. hos ben bi seyi istiyosam hemen olmaz ama dur bakalim nasil olacak?

kendime bi oncelikler listesi hazirlamayi dusunuyorum, bir yapilacaklar listesi, bir okunacak, bir gidilecek (firsat ve imkan oldukca), bir izlenecekler listesi.. Orjinal ismi The Bucket List olan Turkce'ye Simdi ya da Asla olarak cevrilmis filmdeki gibi.. Hasret sayesinde ucumuz oturup izledik filmi, aslinda klasik bi hikayeye sahip olmasina ragmen Morgan Freeman ve Jack Nicholson oyunculuklariyla kesinlikle muhtesem bi filmdi benim icin..

Ve bir yeni film daha var, gitmeyi istedigim. Vali Recep Yazicioglu'nun gorev aldigi son sehir Denizli'de basindan gecen olaylari anlatiyor. Bildigim kadariyla icerigi boyle.. Recep Yazicioglu'nun hayatini kaybettigi Denizli'de yasanan trafik kazasina da deginiyor film yine bildigim kadariyla.. En erken bu persembe en gec haftasonu gitmeyi planliyoruz annemle.

Bi suru bahaneyle okumayi erteledigim kitaplarimi da gozden gecirdim ve baslangici Richard Bach'in Sonsuza Uzanan Kopru kitabiyla yapmaya karar verdim :)

Birde artik daha olumlu olmaya ve hemen pes etmemeye de karar verdim. Mutlu olmak icin bu kadar sebep varken niye bizi mutsuz edeceklerle zaman harcariz ki? cevabini bende bilmiyorum :) olur oyle arada diyip geceyim..

Simdi gidip ders calismali, son sinavlari atlatmali, okulda bir donemi daha kapatmali ve kendimi tatile birakmaliyim :)

Hiç yorum yok: