Cumartesi, Ocak 10, 2009

umut-suz

Bi sure ne not gormek istiyorum ne bilgisayar ne de okulu hatirlacak herhangi bi sey beynin sulanmasi diye bi durum varsa eger onu yasiyorum buyuk ihtimalle bu aralar.. 5 sinavi geride biraktim ama gel gor ki bi o kadar daha var geride.. bi an once bitsin istiyorum azalarak falan degil!
hukuk sinavini atlattim ama gercekten atlatabildim mi emin degilim, ruyamda bile hukuk hocasiyla ugrasiyorum yahu yuh artk :/
Hocamin teki de bi proje verdi mi sinavdan ayri olarak tam superler walla hayranlik uyandiracak derecede.. kac gundur ugras ugras bitmiyo da bi bunaldim ki bu kadar olur bu ara tek olumlu gelismemsi sey hukuk sinavindan sonra bitmis halde eve geldigimde annemle konustuk, sinavlardan sonra gitmek istedigimi soyledim herhngi bi yere neresi olursa.. simdilik bi kac secenek var ama karar vermis degilim ya yakin oldugu icin agva olucak ya tirilye ya da yurtdisi.. bu ara icimi biraz rahatlatan bisey varsa o da gidecek olmam herhalde. ne net istiyorum ne msn ne de insan.. kitap okuyabiliyim istiyorum rahat rahat.
gecenin bu saatinde oturmus butce hazirliyorum sacma sapan bi odev yuzunden ve canim fena halde sikkin umut istiyorum az da olsa yaa degistirsin bi seyleri icimdeki.. cok mu :(

3 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

canim insallah sinavalrini tamamen geride birakmis sekilde sevdigin bir yere gidersin.
kafa dinlemek icin agva iyi olabilir. ama yurtdisinda bir yere gitmek istiyorsan ve herseyden uzak kültür gezisi gibi birsey olsun istiyorsan barselona'ya ya da vedenik'e git derim. barselona'ya ben de sinavlarimdan sonra gittim. cok iyi geldi. tavsiye ederim. blogda bununla ilgili resimler ve yazilar var ilgilenirsen oku.

umarim hersey iyi gider ve güzel bir tatil gecirirsin.
sevgiler

Benim Hayatim dedi ki...

Bir yerlere gidebilecek olma hisse bile yeniden toparlanıp derslere saldırmanı sağlamış olmalı..

Geçecek biliyorsun, sonra kendin de şaşırıp nasıl verdim ben o dersleri diyeceksin. Sadece sabır ve POZİTİF DÜŞÜNCE gerekiyor :))

Bkt dedi ki...

Cadicim, barselona gezini okumustum kesinlikle gidip gormeyi istedigim bi sehir venedik ozellikle.. ama annemin istegi uzerine agva olacak gibi gorunuyor :)
guzel dileklerin icin tesekkur ederim :)


Benim Hayatim, cok haklisin.. sabirli olmayi ogrenmem gerek sanirim.. aslinda iyimser bi insan sayilirim ama ust uste geldi bazi seyler.. yine de dedigin gibi sabir ve pozitif dusunce gerek :)
gececegini biliyorum hatta belki arayacagimda bugunleri ama daha hizli gecse sinav zamani fena olmazdi hani:))
ayrica yorumun icin tesekkur ederim :)