Cuma, Nisan 10, 2009

Gezgin

Dün Nisan'a yakışan bi hava vardı İstanbul'da..
Okulun bize yaptığı bi kıyak sonucunda attık kendimizi Ortaköy'e, boğazın süper havasına.. Az gittik uz gittik, metrobüs çilesi çektik. Ortaköy'e kadar gidip kumpir yemeden olmaz diyerekten kumpirlerimizi yedik. Oturup boğazı seyreyledik. Üstün fotoğraf bilgimle fotoğraf çekmek istedim fakat makinem yanımda yoktu :(
Sonrasında kahve içelim, fal olayına girelim dendi ve girdik. Çok meraklı değilimdir aslında ama severim. Gelecekten haber var :p Aklımda kalsın, Mayıs'ı bekliyorum :)) Fal faslı iyiydi, falcıyla muhabbet daha iyiydi :) Genel olarak bildiğim, beklediğim şeyleri söyledi (sezgilerim kuvvetlidir :)) Sonrasında havanın güzel olmasını kutlayıp dolaşa dolaşa eve geldim. İhtiyacım olan buydu, iyi geldi.

Bugün de sokaklara atıp kendimi anket yapacağımdır insanlara
Akşamında Before Sunrise ve Before Sunset beklemektedir beni
Ne mutlu bana :)

ve şimdilik bu kadar galiba ;)

2 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

Nasil canim cekti nasil kiskandim seni bi bilsen:D

stickman dedi ki...

falcıya benide sorsaydın keşke.
dur tahmin edeyim, sosyal bilimlerde istatislik dersi için anket yapıyosun demi :)
(dur tahmin edeyimle başlayan her cümle, amerikan filmlerinden alıntıdır)