Pazartesi, Nisan 06, 2009

Kısa bi aradan sonra

Uzun zaman sonra yeşil sahalara döndüm. Biliyorum, çok merak edildim hatta özlendim :p

Baharın gelir gibi yapıp vazgeçmesi çok etkiledi beni, hiçbi şey yapmak gelmiyo içimden. Bi blogcum olduğunu bile unuttum baharın ters hareketiyle..

Bunca zaman ne oldu, ne yaptım bunlara değinecek olursam çok büyük değişiklikler olmadığını söyleyebilirim. Ne sıkıcıyım yahu :)
  • Dönem başında aldığım kararları uyguluyorum büyük bi özenle ve gayet başarılı ilerliyorum.
  • Mabi dün görkemli bi törenle evlendi. Uzun zaman sonra bi düğüne gittim, çok eğlenceli ve güzeldi.
  • Baya bi geriden geliyorum ama Alacakaranlık'ı yeni okuyorum. Kendimi 17 yaşında hissettim yeniden :)
  • Haber Türk gazetesinde 'yaşamın riskleri' yazım yayınlandı aslında alıntı yaptığım bi yazıydı ama gazetede adresimi görmek garip bi şekilde mutlu etti beni :)
  • Reklam Filmi'nin senaryosunu hala yazabilmiş değilim ama ekibi toparladık. Bu da bi gelişme :p
  • Bahar alışverişimin büyük kısmını bitirdim, mutlu ve gururluyum :)
  • Yarım kalan kitapların çoğunu bitirdim daha çok mutlu ve gururluyum :)

Şimdilik bu kadar gibi göründü gözüme..

Hasta la vista babe ;)

Hiç yorum yok: