Salı, Eylül 23, 2008

Film seyretme havasi :)

Okul resmi olarak basladi ama ben evdeyim. Icimden hicbir sey yapmak gelmemekle birlikte kendimi kotu hissediyorum. Enerji dolu olmami bekliyo herkes nedense(!) , degilim iste.. Dun gidip derslere baktim, biraz urktum, geldim. Cok calismam lazim cok :=(
ilk gun olmasi nedeniyle benim gibi dusunen bi suru insan gelmisti dolayisiyla cok kalabalikti ama dun bir kez daha "algida secicilik" mevzusuna inandim :=) (inanmam bekleniyo mu bilmem ama) O kadar kalabalikta bile gormek istedigin insani gorup, gormek istemedigini gormeyebiliyosun. Ne super yahu:=) Bunlari gorduklerimden memnun oldugum icin soyluyorum :=)

Biraz sonra Pride and Prejudice izleyecek oldugumdan dolayi huzurluyum :=) Tam havasi.. Ruzgar esip sonbaharin geldigini haber vermekte.. ve tabii yagmur.. yavas yavas ciselemekte beni mutlu etmek istercesine :)

daha sonra gorusmek dilegiyle ;)

Hiç yorum yok: