Çarşamba, Eylül 17, 2008

yanar/ doner

icimde bi isteksizlik bi kararsizlik sorma.. dinledigim sarkilardan kaynaklaniyo diye dusunuyorum bazen.. dinle sen mavi duvar'i, sonra neden bole hissediyorum acaba diye sor kendine :=)

uzun, upuzun bi tatil ve staj (?) doneminden sonra nihayet okul baslamak uzere.. son haftanin icindeyiz sonunda.. benim gibi ozleyen var midir bilmem :=)

simdi dusunuyorum da okul; iyi, hos ama artik bi yandan calismak lazim..Bunun icin de dogru duzgun bi egitim lazim.. gerci bilmiyorum herkes aldigi egitim paralelinde mi calisiyo? Is yasami denince "aman dikkat" diyenlerin vardir elbet bi bildigi herhalde, neye dikkat? ayagini kaydirmaya calisacak is arkadaslarina mi? emeginin karsiligini vermeyecek isverene mi? simdilik bilmiyorum, yasayip ogreniriz nasilsa :=)

'Gossip Girl' izledik yine. Pek sarmadi gibi beni :/ Tv ile olan iliskim bitmek uzere neyse ki :=)

1 ay olmustur herhalde, gorusmedim rdgb'le.. ozledim mi bilmiyorum.. ne kadar uzak o kadar iyi diyorum simdilik.. iyi olsunlar bunu biliyim yeter..

Hayallerim alip basini gitmis durumda :=) bi ara bahsedicem ;)

Hiç yorum yok: