Çarşamba, Kasım 05, 2008

-di' li gecmisten tek yaram

Merhaba yine :)

Guzel bi Carsamba gununden sonra bilgisayara kavusmusken bloguma bi ugrayayim dedim :)
Oncelikle dunden bahsetmek istiyorum tam tarih olarak 4 Kasim 2008/ Sali gununden yani :) Eveeeet, dun dersimin gec baslamasini ve babaminda karsiya gececek olmasini firsat bilip, yarina (yani bugune) lazim olan kitabimi almak icin annemle Kadikoy'e gectik.

Benim amac belliydi zaten kitabi almam lazimdi, annem de pazara bakmak istedi :) 3 saat sureyle Kadikoy'un altindan girdik ustunden ciktik tabir-i caizse :) Alisveris sonrasi okula gecmeyi planladigim icin cantama defterleri koymustum ve butun gun oldurdu beni resmen cantam :( birde ustune posetler eklendi :( Omzum ve kollarim hala agrimakta.. Sonra annemle oturup yemek yedik ardindan oturup Turk kahvelerimizi ictik, tadi damagimda kaldi :) cidden kahve cok guzeldi tekrarlamak lazim. Babamla gorustuk donuste bir saat daha beklersek bizi alabilecegini soyleyince annemle oturup bekledik.

Iste her sey bu anda oldu.. Bi kozmetik dukkanindan ciktik, banklara dogru yururken birkac adim otemde, bir anda, Ersin'i gordum.. Inanamadim once ama iyice bakinca onun oldugunu anladim. Yanimda annem, onumde Ersin.. Ersin durup beklemiyo tabii ki (keske beklese) telefon kulagindaydi ve onumden gecip gitti.. Bakakaldim ardindan.. Ilk defa dun yasamisimdir herhalde bedenim annemin yanindaydi ama ruhum Ersin'le gitti..

Cok kotu oldum bi anda.. ne olduysa.. alti ustu onumden gecti gitti ve o beni gormedi bile ustelik donup bakmadi bile.. Cok acayip coook...
Ersin'i Istanbul'da ilk gorusum bu, aslinda Ersin'i ilk gorusum bu demek daha dogru..
Neyse .. Daha fazla bahsedersem hic sonu gelmez bu yazinin..

Bugun, Buyukbabam memlekete yani evine gitti; saglikla, huzurla ve mutlulukla ugurladik onu. Daha dogrusu annemle babam ugurladi. Sabah 9 da dersim vardi saolsun babam birakti okula. Ben sabah vedalastim yani buyukbabamla, gule gule gitsin :) Aksam cikista babamla bulustuk ve canimcimin okuluna gittik. Bi problem vardi hem de degisiklik olsun diyerekten :) annem evde oldugu icin yemegi disarda yemedik, paket yaptirip eve geldik. Bu arada Canimcim Uykusuz'unu aldi bende yeni bir kitap aldim :) Adi, Penceremden Gokyuzune Sarkarken Ask. Yazari Murat Kefeli. Okumaya baslamayi dusunuyorum. Anlatirim daha sonra. Simdi gidip dinlenmeli, cay icmeli ve yarin ki stajima dinc gitmeliyim (gidebilmeliyim) :)

Daha sonra gorusmek uzere ;)
Not: Kadikoy fotografi dune ait degil :) ve banada :)
Not 2: Basligin sebebi Ersin'dir.. ve sarkininda..


Hiç yorum yok: