Pazartesi, Kasım 03, 2008

Pazartesi idi

Okulda bir pazartesini daha bitirmis bulunuyorum. Artik kafam rahat, telassizim, gereksiz atraksiyonlarda bulunmuyorum. Akillandim sanirim :) Her seyin bi zamani var ya hani zaman gosterir eminim bize egriyi, dogruyu.. Bekleyip gorelim bakalim :)

Reklam dersinden onemli bi odevim var, ilk defa icimden gelerek yapmak istiyorum :) Dogru, duzgun bir seyler yapsam iyi olacak.
Senaryo dersinde yaratici calismalara katilmamistim, cuma gunune kadar 3 urunle ilgili yaratici fikirler bulmam lazim. Gecen hafta aldigim kitabi okumaya baslayacagim bu aksam, yarari olur diye umuyorum :) Bulacagim fikirler begenilirse yazarim buraya :P

Yarin okul cikisi Kadikoy'e gitmeyi dusunuyorum, hukuk kitabini bulamadim bizim buralarda. Kuzuma sormustum bende Kadikoye baksin diye, bakmis saolsun ve bulmus :) Yarin es'le birlikte gecmeyi dusunuyorum Karsi'ya.

Cuma gunu, yine eski mevzular gundeme geldi Yalcin'la . Anlamadigim seyse normalde nerdeyse hic konusmuyoruz ve bir isim yuzunden aramizda hic sogukluk yokmus, eskisi gibiymisiz gibi (?) konusmaya basladi. Bi de kadinlari anlamak zordur derler! Ve su an yine konusmuyoruz.. Anlayan beri gelsin! Ne yapmami bekliyo bilmiyorum ki...
Sinirlendim durup dururken yaa guluyorum kendime :))

Simdilik bu kadar sanirim, sonra gorusmek uzere ;)

Hiç yorum yok: