Cumartesi, Kasım 15, 2008

Gunlerden Bir Gun Daha

Bi turlu firsat bulamadim bu hafta ve tabii istemedim de acikcasi bilgisayar basina gecmeyi.. neden bilmem.. bu hafta ozetleyecek olursam bol bol muzik dinleyip kitap okudum diyebilirim :) o nedenle bu hafta ayri bi guzeldi. Bol bol muzik dinledim daha dogrusu dinleyebildim cunku psp'nin hafiza kartini canim annem cikarabildi ki hemen yenisini yerlestirip yeni muziklerle hayatimiza devam edebildik :) Kitap okudum bol bol'dan kastim ise bu ara 2 kitabi birden okuyor olmamdir :) Biri, Reklam Yazarligi digeriyse Murat Kefeli'nin kitabi. Ikisini de bitirmeyi basarabilmis degilim, yavas ama emin adimlarla ilerliyorum :P
Kitap ve muzik disindaysa hayatim; dersler, 1 gunluk stajim, yollar, otobusler, dolmuslardan ibaret :) Yanlis anlasilmasin kesinlikle sikayetci degilim :)
Kitap fuarina gitmeyi planladigimi soylemistim fakat gerceklestiremedim :( Gerci yeterince okumam gereken kitap var, daha fazlasina ihtiyacim yok "simdilik".. Gecen gun anneme Yilmaz abi bi suru kitap vermis, benim ve canimcim okusun diye.. 6 tanesini ben begendim, digerlerini de canimcim. Su an canimcim Dorian Gray'in Portresi ' ni okuyor. Ben hazirlik doneminde ingilizcesini okumustum.. zamanin ne kadar hizli gectigini fark ediverdim birden :))

Dun es'le okul cikisi Kadikoy'e gittik, Issiz Adam filmini izledik. Net bi yorum yapamiyorum nedense :/ ne superdi diyebilirim ne de berbat.. oyle bi filmdi iste :) ama oyunculuklari cok begendim bunu soyleyebilirim :)

Yapmam gereken bi suru odev, proje var ve benim aklima hic parlak bi fikir gelmiyor.. ne yapsam bilemiyorum. Biraz sonra disari cikicam bir seyler almam lazim hem bu arada kafami toparlarim belki de iyice dagitirim, bilemiyorum :))

Simdi gidiyorum, sonra gorusmek uzere ;)

Hiç yorum yok: