Cuma, Kasım 07, 2008

Gunlerden Bir Gun

Bi haftanin daha sonuna gelmis bulunuyorum. Nasil da hizli geciyo zaman, vizeler yaklasiyo :( Vizelerin yaklasmasi beni en son ilgilendiren durum gibi gorunuyo bu aralar, hayir baska ilgilendiren durumlarda cok yok acikcasi :) sadece ilgilenmeyi istemedigim icin oyle :) Son aldigim kitaba iyice sarmis durumdayim, cok akici ve icine cekiyo hikaye insani. Bitirince anlatirim uzun uzun :)

Bu arada 27. Istanbul Kitap Fuari'nin son iki gunu. 9 Kasim, Pazar gunu yani son gunu gitmeyi planliyorum ama bakalim belki yarin gidebilirim. Fuar, bu sene "1968: 40 Yıl Önce, 40 Yıl Sonra" temasıyla duzenlendi. Gidip gorursem anlatirim :)

Okul hakkinda anlatacagim pek bir sey yok bu hafta. Bugun ilk derse yetisemedim uyuyakalmisim da :) zaten 4 saat ders vardi, 3 saatine girip geldim. Erkenden eve geldim cunku cok yorgundum hala da yorgun oldugumu soyleyebilirim :)

Buraya yazayim ki kafama girsin iyice.. Artik Sahan yok, bitti, gitti tamamen.. Bugun anladim artik, mutluyum, huzurluyum (:

Az sonra koca bi kase patlamis misir esliginde film izlicez ailecek. Hangi film bilmiyorum henuz :)

Sonra gorusmek uzere diyim ;)

"Zamansiz gidermisim, yarim birakirmisim, sonlari sevmezmisim"

Kim? Ben mi?

Yok canim daha neler ;)

Hiç yorum yok: