Cuma, Ekim 17, 2008

17 Ekim

Bugun annemle babamin evlilik yildonumleriydi. 27. yili da geride biraktik hep birlikte :) Allah daha nice yillar hep birlikte, saglikla kutlamayi nasip eder insallah..

Ayrica bugun ilk go-kart denememi gerceklestirmek uzereydim ki top direkten dondu :) Neyse ilerleyen gunlerde -derslerden firsat bulursak- gerceklestiririz kismetse ;)

Bugun hazir disardayim, dersim erken bitmis, yapacak daha iyi bi isim yokken gittim staj olayimi hallettim. (Cok akilliyim cok:)) En azindan pazartesi gunu rahatlamis olurum.. Randevu olmadan gittigim icin benim islemi yapacak olan arkadas (Müdür:)) yerinde yoktu ve bana yarim saat kadar beklemem soylendi. 30 dk. yine iyi bi sure diyerek bekledim tabii.. Once nerede bekleyecegimi bilemedim sonra cok guzel bi yer buldum kendime, sansli gunumdeydim sanirim :) Oturdum golgelik bi yere ki 17 Ekim olmasina ragmen hatta 2 gun once yagmur yagmasina ragmen bugun fazlasiyla sicakti diyebilirim. Sabah evden cikarken Canim'in PSP' sini yanima almistim, taktim kulakligimi dinledim muzigimi.. sessiz, sakin bi yerde, gelip gecen insanlari izlerken.. O yarim saat cok iyi geldi. Hem dinlendim hem de ilginctir hicbi sey dusunmedim.. Cok rahattim yani :) Sonrasinda gittim ve islemim yapildi, su an staj yeri hazir olan bi stajyerim :P Bakalim Persembe gunu baslayacak, bilmiyorum nasil olacak?

Aksam, yildonumunu Canim ve Herseyim'le kutladik. Once guzel bi yemek yedik, sonrasinda da tatlilarimizi ve evimize geldik, bi yili daha geride birakarak.. Cok daha guzellerini yasayalim diliyorum :)

Bugunluk yeter sanirim.. Bir baska gunde, bir baska umut'ta, bir baska paylasimda gorusmek dilegiyle.. Esen kal ;)

Hiç yorum yok: