Çarşamba, Ekim 15, 2008

A Bit of Me - 2

Merhaba!

Bu gece saati 2 yapmis bulunuyorum, bu ovunulecek bi sey mi bilmiyorum =) aslinda cok uykum var hatta gozlerim acimaya basladi yorgunluktan ama ben yinede bi seyler yazmak istedim. Ne gibi seyler bilmiyorum :S A bit of me part 1' den bi farki yok gibi icinde bulundugum ruh halinin.. Aslinda her sey o kadar siradan o kadar her zamanki gibi ki en ufak seylerde umut isigi ariyorum. Her tarafa bakiyorum, gorebilecegim.. Her seyden farkli anlamlar cikariyorum. Degisiklik olsun da ne olursa olsun der gibi.. Ben hep boyle miydim acaba? Bilmiyorum..

Icimde hem tarifsiz bi umut hem koyu bi karanlik.. Ne yapicam ben kendimle boyle.. Anlatayim istiyorum birilerine, kim olursa ama anlatacak hicbi seyim yok benimle.. Var gibiyim yok gibiyim.. karmakarisigim.. Konusmamak, susmak en iyisi gibi gorunuyor gozume.. yalniz oldugunu kabullenmek gerek er ya da gec.. Kabullendim bende..

Hiç yorum yok: