Pazar, Ekim 19, 2008

Gülümse


Bugun yapmayi dusundugum seyleri yapmis olmanin hakli gururu icindeyim :) Staj dosyam hazir sayilir, fotograflarimi yarin okuldan gelirken alicam ve saclarimda hazirlar :) Daha ne olsun :P

Yeni bi hafta, yeni dersler, yeni konular, yeni deneyimler.. Yasayip gorelim bakalim.. Yarin sabah 1 saat daha erken uyanmam gerekecek cunku es'le kahvalti yapicaz okulda, malum pazartesi, herkes okulda :) yarin ilk 2 saatlik ders-reklam senaryosu- fazlasiyla SIKICI :( aslinda reklamcilik derslerine karsi daha ilgiliyim ama bu dersi dinlemek cok zor, kendini zorlayip dinlemeyi denesen takip etmek cok zor :( kasim sonunda vizeler basliyor ne yapariz bilmiyorum.. Ders notlari elime gectiginde daha iyi anlarim, en azindan okuyunca anlar yani insan diye dusunuyorken ben, sevgili hocamiz dalga gecer gibi oyle bi not gondermis ki maile inanamazsin.. okudum, okudum hicbi sey anlamadim :( yarin kendimi zorlayarak anlamaya calisicam ve ciddi ciddi not tutmayi denicem.. senaryo bu dersin tam olarak neresinde cozmem lazim :))

Yarin annem, narin annemle doktora gidiyor. Ben ondan daha cok korkuyorum.. umuyorum ciddi bi problem yoktur..

Gelen gunun ne getirecegi belli olmaz degil mi, bekleyelim de gorelim bakalim :)

Hiç yorum yok: