Çarşamba, Ekim 01, 2008

Bayram Tatili

9 gun surecek bi bayram tatili yasanmakta ulkemizde. Tatildeyim ya, surekli uyuyorum anladim ki tatilleri bu yuzden seviyorum :P aslinda yaz boyunca calistigim soylenemezdi ama yinede herkesle birlikte tatil yapmak, herkesin bayrami bi sekilde kutladigini bilmek guzel bi duygu..

Bu aralar Ozdemir Asaf okuyorum. Bir kez daha seviyorum, bir kez daha hayran kaliyorum. Saygiyla aniyorum..

Bayramin birinci gununu ilk defa bu kadar sakin geciriyorum sanirim. Ilk oldugu icin alisilmamis ama guzeldi. Oldukca yogun bi telefon trafigi yasandi yine her zamanki gibi =) Düsünüyorum da bu bile cok keyifli.. Sinirlendigin, kizdigin, küstügün herkese yüzünde gercek bir tebessümle bakabilmek degil midir bayramin sihri? Bayram, bu sihri yasayan insanlarla güzel..
Benim bayramim, mucize olduklarina inandigim insanlarla gecti. Diliyorum hep onlarla gecsin.

Ve umarim herkes en az benimki kadar guzel geciriyordur bayram tatilini!

Hiç yorum yok: