Pazartesi, Ekim 20, 2008

Yeni Sablon :)

Blogu acinca hatirladim sablonu degistirdigimi :) Dun gece cok uykum vardi, uyumadan degistireyim dedim sonrasinda ne yaptim farkinda degildim (madem farkinda degilsin niye ugrasiyosun dersen verecek bi cevabim yok:)) Neyse iste bugunde acip bakinca fark ettimki cok guzel olmus :) Sahsen, ben, kendim cok begendim :P Hadi hayirli olsun diyorum :)

Bugun o kadar yogun bi gundu ki resmen basim agridi derslerden.. Dun gece bahsettigim uzere ilk ders Senaryo idi ve hocamiz hala ayniydi :( Dinlemeye daha da onemlisi anlamaya calisicam diye kendime soz verdim ama yok, olmuyo.. Gerci sabah erken kalkmama ragmen gec kaldim yine :( Kosa kosa girdim resmen sinifa ve hemen derse basladi caanim hocamiz.. Not almak icin kagit-kalem cikardim bende fakat o da ne? Hicbir sey yazamiyorum, cumlenin sonunu kendi mantigimla bitiremiyorum.. bu durumu fark edince sadece dinleyeyim daha yararli olur diye dusundum ve dinlemeye basladim fakat yine muvaffak olamadim.. Sozun ozu; senaryo dersinden hicbir sey anlamadan girip cikiyoruz sinifca :) vizelerde alicaz boyumuzun olcusunu :)

Burger'da yedik bugun ogle yemegini kizlarla.. Yan masada bazi arkadaslar daha vardi, bilmiyorum neden rahatsiz oldum yemek yedim mi yemedim mi bilmiyorum hala :) Okula donerken algida secicilik kendini gosterdi ve amacima ulastim :P

Fotograflarimi da aldim gelirken, annem cok begendi :)) dolabin uzerindekini yerini aldi hemen :)

Yarin 12'de basliyo dersim ama erken gitmeyi planliyorum. Kahvalti yapicaz es'lerle :)

Gorusuruz sonra, esen kal ;)

Hiç yorum yok: