Salı, Ekim 21, 2008

Bi gun daha

Su an bi an once yatip hemen uyumak istiyorum blog :(
Staj dosyami hazirlamam lazim, aslinda pek zor bi seyi yok ama ders calismamaya, okuldan geldikten sonra rahat rahat oturup uyumaya alistigim icin olsa gerek cok zoruma gidiyo :(
Madem bilgisayar basina gectim en azindan bloguma bugun hakkinda bi seyler aktarip oyle gideyim dosyamin basina :)
Oncelikle efendim, bugun 4 saat dersim vardi ve gec basliyordu ki ben cok mutlu ve de memnunum bu gec baslama hadisesinden dolayi :) es'lerle kahvalti yapicaz demistim ama sabah bi degisiklik yaptim ve bizimkilerle kahvalti yaptik. Neyse ki es'ler de toklardi bi problem olmadi yani :) Bahcede oturup cay ictik bizde hep birlikte. Ilk dersin sonunda Kavi geldi yanima ve bi sey konusucam bi gelir misin dedi, bende gittim tabii.. once ciddi bi sey sanmistim neyseki degilmis :) (en azindan bence) hazirlik donemindeki bi arkadas hakkinda bi seyler soyledi, bu arkadasla bizim es darilmislardi birbirlerine, kavi de bunlari baristiralim dedi bugun. Olayin ilgilisi ben olmadigim icin benim icin sorun olmadigini soyledim ama ekstra bi caba gosterecek degilim acikcasi.. ne yaparlarsa kendi aralarinda halletsinler bence.. ne ise biz kavi ile konusurken Oktay gecti yanimizdan.. aslinda okulda olmamasi lazimdi ama okuldaydi (kafa karistiracak ya) takilmiyim diyorum ama yapamiyorum sanirim.. donup dolasip yine ayni yere geliyorum :(
Okul cikisinda dosyami imzalamasi icin patronumu aradim, saolsun geldi okula kadar imzaladi dosyami. Cikista es'le birlikte bekledik. Canim es'im saolsun yalniz birakmadi beni :) Iyi dostlara sahip olmak harika bi duygu :) Yaklasik yarim saat cikista bekledik fakat algida seciciligim yine bi ise yaramadi cunku goremedim Sahan'i :( Ya okulda degildi ya da erken gitti bilemiyorum.. Yani bugunum gormek istediklerimi goremeyerek, gormek istemediklerimi ise gorerek gecti ozetle :) ne cumle kurdum ama :P Yarin dopdolu bi gun daha beni bekliyo, ertesi gunde stajim var ustelik.. aman yarabbi :) Yarin buyukbabami aramam lazim, ne zamandir aklimda firsat olmadi bi turlu, arayip sesini duyayim bi degil mi :)
Sanirim benden bu kadar, gidip dosyami doldurucam ve ardindan uyumayi deniycem..
Gorusmek dilegiyle diyorum, esen kal ;)

Hiç yorum yok: