Cuma, Ekim 31, 2008

Buyukbabam

Zaman akip gidiyor..

En son gorusmemizin uzerinden hayli zaman gecti. Gelismeler, degisiklikler de var elbet.. Son yazimi Buyukbabami arayayim diyerek bitirmisim ama aramayi yine de unutmustum.. Buyukbabam gecen cumartesi gunu rahatsizlandi ve annem, babam, halamlar ve amcam memlekete gittiler. Cok korktuk hepimiz. Kotu bi gundu neyseki gecip gitti (cok sukur). Su an buyukbabam burda ve sagligi duzelmis durumda. Ben kendimi cok kotu hissediyorum, o kadar zaman aklimdaydi ve gun icinde bircok seye vakit bulup, unutmazken bi telefon acmayi, sesini duymayi unutuyorum. Nasil bi insanim ben? Ya bi daha sesini hic duyamasaydim.. Soylenecek cok soz yok aslinda.. neyseki sagligina kavustu canim dedem Allahim onu bize bagislasin..
Bunu yazayim, unutmayayim, bir daha boyle bir sey yapmayayim diye yaziyorum bunu.. Hem buraya hem aklima..

Hiç yorum yok: