Salı, Aralık 30, 2008

2008'in Son Gunu

Yarin finallerden onceki son dersler.. garip bi sekilde tirsiyorum sinavlarin yaklasmasindan.. aslinda garip degil hukuku duzeltmem gerektigi icin gerginim ve yarinda hukuk var. Ama soz verdim bizimkilere yarin son derece relax olucam, mutlu mutlu dersimi dinlicem :)

Hem yarin yeni yil, saka maka ne cabuk geciyo bu zaman yahu. Hicbi sey anlamadim ben bu yildan.. ne ara basladi ne ara bitti :/

Bu arada vize icin yaptigimiz afislerden bizim bolum bi sergi duzenledi ve bugun o serginin acilisi vardi. Sergiye secilen afislerden biride bizim (canimcim ve ben) afisimiz :) Sergide afisimi gorunce nasil mutlu oldum nasil mutlu oldum anlatamam :) insanoglu bi garip, sinirliyken bi anda oyle bisey oluyoki mutlu oluveriyosun.. mutluykende bi anda huzunlenebiliyosun.. ya da ben dengesiz bi insanim :P

Yarin, final ve yeni yil oncesi son ders olmasi disinda, ertesi gun stajim yok benim yahu. al sana mutlu olmak icin bi neden daha :) gerci son stajim iyi gecmisti :P

Yarin aksam icin ozel biseyler yapmiyoruz biz ailecek 1 kilo cekirdek alip citliycez televizyon karsisinda. Bundan guzel yilbasi eglencesi mi olurmus :)

Hava cidden cok soguk yahu. Kar yaginca hafifler diyolardi ama hafifleyen biseyler goremiyorum ben. Gerci kar da yagmadi dogru duzgun.. Yag soyle dolu dolu, tatil et bi okullari :P

Neyse ben gidip uyuyim yarin yine erken gidip es'le kahvalti yapicam. Birde yarin yeni yili sinifca kutlamayi dusunuyoruz ama bakalim olacak mi? ben sarmalari hazirladim annem hazirladi desem daha dogru ama bana verilen gorevi yerine getirdim en azindan :)

Hasta la vista ;)

5 yorum:

LoLa dedi ki...

mutlu yıllar diliyorum...

Bkt dedi ki...

tesekkurler, mutlu yillar sizede :)

stickman dedi ki...

vauuv finaller başlıyomu yaff, hiç haberim yok bi ara bakmalıyım. bizde de başlamış olabilir. bu arada bizde bu aralar bi afiş çalışması yapıyoruz. fakültede sergilenecek. merak ettim senin afişi :) bi de geç kalmış bi mutlu yıllar :)

Bkt dedi ki...

tesekkur ederim stickman sanada mutlu yillar :) biz pazartesi basliyoruz finallere, sizinki de yakindir :) afis uzerinde duzeltmem gereken yerler var onlari duzeltince gonderirim sana istersen :)

stickman dedi ki...

isterim :)