Pazar, Aralık 28, 2008

Uzakları özlüyor gözlerim bugünlerde!

Eski bi sarki takildi dilime bugun.. Klibi geliyo gozumun onune az biraz, 3 genc doktor bey soyluyordu.. Hatta grup isimleri Beyaz Onluk idi. Eskiye gittim bi an :)

"Gel son defa saril bana
Donemem belki bir daha
Gidiyorum buralardan
Gidiyorum uzaklara.."

Guzel sarki yapmislar. Kac sene gecti bak hala aklimda :) bulup tekrar dinlemek gerek.

Sarkinin ilk misrasi da tam benlik.. Gidesim var uzaklara.. herhangi bi yere... uzak olsun yeter. Kacip kurtulmak istiyorum bu ara her seyden. Oldugu gibi birakip uzaklasmak.. Donup arkama bakmamak istiyorum. Bi sure sadece bi sure hicbi sey dusunmemek..
Sadece gitmek.. istiyorum..

4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

uzaklasmak maalesef her zaman cözüm olamiyorum pinhancim

Bkt dedi ki...

olsa keşke cadıcım :( uzaklaşabilsek ve kendiliğinden çözülüverse bazı şeyler..

stickman dedi ki...

şu, nere gidersen git kendinide götürürsün durumu olmasa aslında, uzaklara gitmek iyi gelebilir.

Bkt dedi ki...

dogru diyosun stickman..
her seyden kacabilir insan kendisi disinda..