Çarşamba, Aralık 24, 2008

Guzel Gun

Bugun yogun ve cok guzel bi gundu. Uzun zaman sonra ilk defa :)
Ozetleyecek olursam;
  • Salvador Dali olumsuzlasabilecek hava kosullari nedeniyle iptal edildi, biz zaten gitmicektik iyi oldu.
  • 2 dersimin finalinin test oldugunu ogrendim (baya bi iyi haber)
  • Odevimi teslim ettim (icim rahatladi o bakimdan)
  • Beni gercekten seven insanlarin oldugunu bi kez daha hissettim..
  • Yarin stajimin son gunu.

Bugunun guzel gecmesi normalmis.. Okuldan cikarken de kar yagmaya basladi ki o da ayri bi guzeldi :)

Dunun aksine bugun okul cok kalabalikti, ilk dersten erken ciktik ve ana kantinde oturacak yer bulamadik. Herkes iyi hosken uyumsuzluk yaratan insanlari anlayamiyorum. Problemli insan ne kadar cok yahu..

Bunlar disinda, Tv izlememe sozumu bu aksam 'how i met your mother' icin kaldiriyorum, bu aksam izliyim yeter :)

Sonra gorusmek uzere ;)

Hiç yorum yok: