Salı, Aralık 16, 2008

Gunlerden Bir Gun Daa

Okul resmi olarak basladi. Pazartesi gunu gittim, ilk ders senaryo olmak uzere ders yapilmadi. Senaryo hocasi erken birakti, ingilizce hocasi geldi notlari soyleyip gitti. 3 saat kantinde oturup ogledensonraki Reklamcilik dersini bekledik hep birlikte. Fakat ogretmenimiz geldi sinav sorulari hakkinda kritik yapti ve sagolsun gidebilecegimizi soyledi. Ders olmayan gunesli ve guzel bir gundu :)

1 haftalik tatil, sinifin yarisini kendinde degisiklik yapmak isteyenler icin cesaretlendirmis (en azindan ben oyle gordum:)) Benimde dahil oldugum, sacinda degisiklik yapanlar cogunlukta :) ameliyat olanlar, stil degistirenler hepsinden var. Ne tatilmis ama :)
Bu arada sacimi cok begendi canim sinif arkadaslarim :) mutlu oldum cok :)

2 hafta sonra finallerin baslayacagi soylendi. Tirstim hafiften ama bu defa cok daha fazla calisicam.

Dun ders yapilmadigindan olsa gerek bugun okula giden pek yoktu bizden. Ornegin; ben ve es. ne cokmus ama gitmeyen :)) es'in isi cikti, benimde icimden gelmedi gitmek. Bu da guzel aslinda canim istemedi diye astim okulu :) neyse yapmam bi daha :P

Bugun madem evdeyim annemle vakit gecireyim dedim. Sagolsun canim annem kirmadi beni (onunda cani evde oturmak istemiyomus zaten) ve gezmeye gittik. Bizim yakinlarda bi alisveris merkezi var, daha once bi kere gitmistik. Oraya gidelim dedi bende tamam dedim. Gittik, gezdik, geldik. Bana kahverengi bi hirka aldik, ne zamandir almayi istiyoduk zaten. Canimcim'a 2 tane kitap aldik. Istedigi kitaplarin listesi annemin yanindaymis o listeden 2 tanesini aldik. Biri Cahillikler Kitabi, digeri de Livaneli'nin Son Ada'si.
Birde sac kavurma tavasi mi deniyo aleti mi desem bilemedim ama ondan aldi annem. Eve gelince birlikte sac kavurma yaptik, cok guzeldi hatta superdi :) Sonra bir de Kremali Patates yaptik yine birlikte ama bunun pismesi Hasret'in gelisineydi. Patates de cok guzeldi, ben cok begendim sahsen.

Simdilik boyle.. Yarin sabah erken gidicem okula es'le diyet kahvalti yapicaz :) Ve yarin hukuk dersim var, anlamayi deniycem ve mutlaka not tutucam. Cok ciddiyim bu defa :P

Persembe gunku staj disinda her sey gayet iyi gidiyor. Neyse ki az kaldi, tek avuntum bu. Son 4 haftam.. cogu gitti azi kaldi :(

Sonra gorusmek uzere ;)

2 yorum:

Jones dedi ki...

RTSde misin Pinhan :)

Bkt dedi ki...

Hayir degilim :)