Pazartesi, Aralık 08, 2008

Bayram Havasi

Bugun Kurban Bayraminin birinci gunu. Biz ailece bu bayram da evde oturmayi sectik :) Bu yil kurban kesmiyoruz, seneye kismetse. Sabah, annem babamla konusurken uyandim ve bende babamla konusarak basladim gune ve gayet guzel gecmekte gunum :) Sonrasinda babaannem, buyukbabam, anneannem, dedem, halamlar, dayimlar, kuzenlerin bi kismi, arkadaslar derken telefon-mesaj trafigini bitirdim.

Yaklasik 2 saattir nete bakiniyorum, Annem bayram hediyesi olarak mp3 calar alacak canimcimla bana su an karar asamasindayiz :) ben sony begendim bi tane ama emin de degilim acikcasi. Ipod nano var aklimda ama 2 tane alinacagi icin zorlamaya gerek yok diye dusunuyorum. Gerci fiyat farki cok yok aralarinda ama daha net bi karara varmis degiliz. Bu hafta icinde gidip alalim istiyoruz, daha fazla muziksiz kalmasin kulaklarimiz :P

Okulun baslamasina koskoca bi hafta var, boyle soyleyince oo cok zaman var diyorum ama bi bakicam cumartesi olmus (bana gore cumartesi geldiyse pazartesi de hemen gelir:)) Bu hafta icinde kaldirdigim tum notlari duzenleyip dogru duzgun not tutmaya baslicim. Derslerden sonra duzenli olarak tekrar yapicim ki hukuk finaline simdiden hazirlamam lazim kendimi :) ve tabii senaryo :(

Ne zamandir kitap okumuyorum bunu fark ettim. En son Penceremden Gokyuzune Sarkarken Ask vardi elimde ama onu bir biraktim pir biraktim elimden :( once bahanem stajdi sonrasinda zaten dersler ve vizeler geldi. Aslinda bahane arayana bi dolu var, bahane yaratmak istemiyorum acikcasi pek icimden gelmedi okumak. Sanki hic ilerlemeyecekmis gibi geldi. Bi kitabi yarim birakip bi digerini okumayi da istemiyorum.

Ben boyle kendi capimda ugrasirken Hasret aldi bi guzel okudu, bitirdi kitabi :) Aferin walla :)) Artik okumam gerek diyerekten biraz sonra tekrar elime almayi dusunuyorum ve bu defa kararliyim :) hatta bitirdikten sonra anlaticim burada ;)

Biraz sonra kitap okumaya baslicim dedim ama oncesinde film izlemeyi dusunuyorum :) Beynelmilel.

Daha sonra gorusmek uzere ;)

Hiç yorum yok: