Perşembe, Aralık 18, 2008

Bir Stajin Ardindan

Merhabaa..
Stajdan yeni geldigim icin mutlu bi an su an :)
Isin ilginc tarafi staj bugun gayet iyiydi. Cok bunalmadim en azindan ama hala bana bi yarari yok. Gelecek hafta son stajim, sonrasinda 1 Ocak resmi tatil ve sonraki 2 haftada finallerim olmasi sebebiyle haftaya staj olayini bitiyorum. Tam da alismisken :P

Bugun notlarin bi kisminin daha aciklandigini ogrendim ve hemen baktim netten. Korktugum basima geldi, Hukuk notum igrenc :( ortalamanin bile altinda (o derece kotu yani) cok calismam gerektigini bi kere daha carpti yuzume kisaca...

Reklamcilik notum iyi hatta gayet iyi (neyseki) Boylelikle benden hukukcu olmayacagini anlamis bulunuyorum, ben reklamciyim kardisim :P Senaryo yazamayan reklamci :)

Yarin ders yok bildigim kadariyla fuara gidicez bolumcek :) Birde Salvador Dali mevzusu var ki zaman yok resmen. Bi yandan finallerden once ders kaybi olmasin diyoruz bi yandan Dali'yi gormek gerek.. Sinifla degilse bile yalniz gitmem lazim.

Carsamba gunu aklimda ileri-geri sallanan tum mevzular silindi. Artik cok daha netim bazi konularda.. bosuna beklenti yaratmaya son :)

Sonra gorusmek uzere ;)

6 yorum:

stickman dedi ki...

halkla ilişkiler mi okuyosun :)

Bkt dedi ki...

evet :)

stickman dedi ki...

ben de :)

Bkt dedi ki...

aa hadi ya :) sanirim dersler ayni :)

stickman dedi ki...

evet. ama bizde senaryo yoktu. metin yazarlığı vardı. bi de hukuktan niye düşük aldın ki. gerçi bizim bölümde de, hatta ortak dersti o yanılmıyosam 2. sınıfın ortak dersiydi hem rtv hem hi dökülmüştü. bende böyle herkesin kaldığı dersten geçerim herkesin geçtiği dersten kalırım :D hukuk dersine fakültenin dekanı giriyodu hatta. iki defa gittim, geçtim. çünkü akşam haberlerden duyarak edindiğim bilgiler dışında pek zor bi soru yoktu. ama sizin sorular nasıldı bilmiyorum tabi, içinde bulunduğumuz eğitim sistemi böyle bi yapıda, hocadan hocaya, okuldan okula değişir :)

Bkt dedi ki...

bizim sorularda pek zor degildi aslinda hatta hoca ezbere bilin dedigi konuyu sormustu ama benim tembelligim sebebiyle sonuc kotu :( gerci 2 tane soru sormasininda etkisi var tabii, nasil olsa yaparim diyodum ki kalakaldim sinavda :) bizimde ortak ders ama genel durum iyi, ortalamayi yukseltmis millet :)