Cuma, Aralık 05, 2008

Vize Biter, Ben Biter

Dun saat 15:00 itibariyle vizelerimin sonuna gelmis bulunuyorum. Fazlasiyla yorgunum. Oncelikle ingilizce sinavim inanilmaz derecede kolaydi neyse ki bu bekledigim bi durumdu :) Sabah 5'e kadar oturdum Senaryo calistim. Aslinda uyumadan okula gitmeyi amacliyordum fakat daha fazla dayanamadim ve 5'te yatip 8'de kalkip okula gittim. O kadar calismama ragmen cok guzeldi diyemiyorum maalesef. Bu hocanin ilk sinavi idi bu, en azindan tarzini ogrenmis oldum. Genel olarak basarili bi gundu diyebilirim :) Senaryo yazmam gerekiyodu ama yine yazamadim. Bi an once iyi bi senaryo olusturmam lazim!

Dun, bunlarla vize haftasini ve gecici bi sure -bayram tatili- okulu kapatip geldim :))

Okuldan ciktiktan sonra Es'le Bakirkoy'e gittik. Malum sinavlar bitti, kutlayalim dedik kendi aramizda ve kokorec yedik :) Superdi yahu :) Sonrasinda halka tatlilarimizi yedik ve ayrildik. Insanin ayni seyleri yapmaktan zevk aldigi dostlarinin olmasi super bi durum :)

Yaklasik yarim saat otobus bekledim eve gelirken ve hava cok soguktu. Otobus bostu neyse ki oturup uyudum bi guzel :)

Simdi tum notlari, defterleri, kitaplari kaldirip uyuyucam ve super ruyalar gorucem :))

Pazartesi okul olsaydi keske hafta sonu uyusam yeter bana diyorum ama bi yandan da Persembe gunu bayram tatili dolayisiyla stajim yok, nasil mutluyum anlatamam :)

Tum yorgunlarin dinlendigi, tatil yapmak isteyenlerin amacina ulastigi ve eglence arayanlarin ulastigi bi bayram ve tatili olsun!

Sonra gorusmek uzere ;)

Hiç yorum yok: