Çarşamba, Aralık 24, 2008

Siradan.. Gunler

Final oncesi sessizligi yasiyorum bu aralar.. dersler yapiliyo, notlar tutuluyo, biseyler anlamaya calisiyo herkes.. neyse ki ben bu tablonun disindayim :)

Son mutlu stajimdan sonra cuma gunu okula gittigimde ben fuara gidicez saniyorken hocamiz gitti bizim yerimize :) 2 saat kantinde oturduktan sonra diger hocamizda 1 saat gec geldi.. cuma gunu bosuna gittim, yoruldum diyebilirim.
Cuma gunu okuldan ciktiktan sonra ek isim sebebiyle bankaya gittim 1 bucuk saatte bankada bekledikten sonra ve telefonumun sarjinin bitmek uzere olmasi sebebiyle muzik de dinleyemeyince kendimi cok mutlu ve stressiz hissettim :P

Cumartesi-Pazar ise ne oldugunu anlayamadan gecip gitti.. Okumayi planladigim hicbir kitabi bu haftasonuda okuyabilmis degilim. Bakalim ne zaman bitiricem :S

Pazartesi ilk 2 saat dersimizin olmadigini ogrenince bi rahatlik geldi bana ama sonra pazartesi sabahi isim oldugu gelince aklima gece uyuyamadim bile dogru duzgun :( Pazartesi dersim olmadigi halde 8 de kalktim, odeme yapilacak yere gittim, bankaya gittim, halama gittim, gittim de gittim yani :) sonra ben nasil okula gidicem diye dusunurken canim es'im aradi ve ogleden sonraki dersinde iptal edildigini soyledi. Tesekkur ederim Allaam dedim tabii :)) fakat sonrasinda durup dinlenmek yokk, bankaya gittim tekrar sonra son olarak artik annemle alisveris yapip geldik eve.. yazarken bile icim bunaldi :(

Bugunde dersimin gec baslamasi sebebiyle bi guzel uyudum :) uyuyunca ne de mutlu oluyorum yahu :) yavas yavas hazirlanirken gitmesem mi diye dusundum okula fakat photoshop ogrenmek gerek diyerek gitmeye karar verdim ve kararimi uyguladim :)
Okul, sali gunu olmasindan dolayi sakindi. Kimsecikler yoktu :P

Bu aksam, 1 haftalik rapor odevimin son aksamiydi, bu nedenle daha da mutluyum :) yarin sabah toparlayip teslim edicem ve bi sure tv izlemiycem :)

Simdilik bu kadar sanirim, karar verdigim yeni bi sablonda gorusmek uzere ;)

Hiç yorum yok: