Cumartesi, Aralık 20, 2008

Yeni

Yeni sablon, yeni renkler..
iyi oldu ya begendim ben ;)

8 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

hmmm cok hos olmus begendim ben:)

ah bir de ben becerebilseydim su tema isini.

Bkt dedi ki...

tesekkur ederim begenmene sevindim pilli cadi :)

tema konusunda cok iyi sayilmam ama yardim edebilecegim bi sey varsa yardimci olabilirim ;)

stickman dedi ki...

eski temayı görmediğim için bi kıyaslama yapamıyorum ama bu şekilde göze gayet hoş gözüküyo, gözü yormuyo. yalnız, mesela bi yazının başlığına tıkladığımızda, altına yorum yazan kişilerin nicklerini ve yorum gönder, bi önceki sayfa, bi sonraki sayfa gibi linkleri göremiyorum, çünkü o linklerin renkleriyle sayfa arkaplan renkleri aynı olmuş. ama zaten yazının başlığına tıklamadan yorum kısmına tıklayarak da görebiliriz, yada sayfanın tümünü seçerek (ben böyle yapmıştım) (hehe ne kadar zekiyim demi) böylece ortada sorun kalmaz. (nasıl çözüm ürettim ama 2 dkda :p ee zeki olmak başka tabi :p )

Bkt dedi ki...

walla supersin :) bencede tema gayet hos, renkler hosuma gitmisti ama dedigin gibi bazi linklerin gorunmedigini yeni fark ettim (cok dikkatliyimdir):P bu sebeple degistirmeyi dusunuyorum..

stickman dedi ki...

Obama gibisin yemin ederim. bize değişimi vaadettin ve bunu hemen yaptın :D padişahım çok yaşa.

Bkt dedi ki...

we need change :P bu da pek icime sinmedi sanki :S sence nasil sayin halk :)

stickman dedi ki...

iyi gibi sanki ama ne biliyim, biraz klasik gibi sanki. ama benim için gözü yormaması önemli. göz yormasında gerisi pek önemli değil. şu an ki hali gözümü yormuyo. ama yinede içine sinmediyse göz yormayan başka temalar deneyebilirsin :)

Bkt dedi ki...

tesekkur ederim fikrin icin :) ben bakiniyim biraz daha :)