Salı, Aralık 02, 2008

Vize - Mize

Merhaba yine ben :) yine gecenin bu saatlerinde.. bu defa uyuyamadigim icin degil caliskan bi ogrenci oldugum icin uyanigim :) afisi dun gece, sabaha dogru desem daha dogru, canimcimla oturup yaptik. Bugun photobloka bastirdim sabah teslim edicem ve sinava giricem. Gorsel'den pek korkmuyorum acikcasi yaparim gibi geliyo simdilik :) sonrasinda da reklam sinavi var bundan biraz korkuyorum sanirim :) korkmak degilde iyi bi sonuc almak istiyorum diyeyim :)

Aslinda yatip uyusam super olacak ama bi yandan da notlara son kez bakiyim diyorum bu ne yaman celiski anne :S

Click'te ki kumandadan olmasini istiyorum su an elimde :( sar ileri, al abi bi guzel 1 hafta sonrasina, sen rahat ben rahat :) ama sonrasinda kaldigimiz yerden devam edelim monoton olsada hayatimiza.. hep ileri, hep ileri nereye kadar degil mi :)

Hukuktan felaket korkuyorum ve biliyorum, korkunun ecele faydasi yok :) sinavda ne yapacagim konusunda hicbir fikrim yok, aklimda dersle alakali bi tane bile cumlecik yok, not yok, o yok, bu yok.. Allam yarebbim :(

Ne ise zaman 3'e dogru hizla ilerliyo malum, ben artik gider..
Notlari bi guzel okur sonrasinda da sizar :)

iyi geceler olsun hepimize!

Hiç yorum yok: